La coherència té a veure amb la relació entre allò que pensem, diem i fem. La fidelitat amb les idees pròpies i la integritat, acompanyen la coherència. De vegades les pors, els complexos davant els altres, el fet de voler agradar i ser acceptats, fa que no ens sentim capaços de defensar les nostres idees i que aparegui la incoherència.
En quins moments la coherència és un valor imprescindible per a un emprenedor?
- En la tria del projecte: la idea del projecte ha de ser coherent amb allò que sabem fer, o que ens agrada i per tant motiva molt. Pot també ser coherent perquè tenim una xarxa de col.laboradors que aporten el que nosaltres desconeixem.
- En com es dóna a conèixer el producte o servei. Encara que l'objectiu sigui vendre, l'engany o falta de coherència entre allò que prometem i el que realment obtindrà el client a canvi, acaba passant factura.
- En la presència a les xarxes: és recomanable que l'activitat que realitzem en el món digital, estigui aliniat amb la nostra estratègia per crear un marca pròpia sòlida i veraç.
- En els diferents aspectes de la vida: la millor manera per garantir aquesta coherència és simplement mantenir aquest valor davant de les actuacions del dia a dia.
La coherència és un valor que fa les persones d'una peça!
La coherencia tiene que ver con la relación entre lo que pensamos, decimos y hacemos. la fidelidad con las ideas propias y la integridad, acompañan la coherencia. A veces los miedos, los complejos ante otros, el hecho de querer gustar y ser aceptados, provoca que no nos sintamos capaces de defender nuestras ideas y es cuando aparece la incoherencia
En qué momentos la coherencia es un valor imprescindible para un emprendedor?
_ En la selección del proyecto:la idea del proyecto debe ser coherente con aquello que sabemos hacer o que nos gusta o motiva. Puede también ser coherente porque tengamos una red de colaboradores que aporte aquello que nosotros desconocemos.
- En como damos a conocer el producto o servicio: aunque el objetivo último sea vender, el engaño o falta de coherencia entre lo que prometemos y lo que realmente consigue el cliente a cambio, acaba pasando factura.
- En la presencia en las redes: es recomendable que la actividad que realizamos en la red esté alineada con nuestra estrategia para crear una marca personal sólida y veraz.
- En los distintos aspectos de la vida: la mejor manera para garantizar esta coherencia, es, simplemente practicándola en nuestras actuaciones en el día a día.
L
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada