dilluns, 25 de març del 2013

a l'atur, més temps que mai i en canvi.....

No controlar el nostre temps, no treure,n profit i veure com passa un dia i un altre sense haver-lo aprofitat, genera una angoixa afegida a la de no tenir feina a les persones que es troben en situació d'atur. 
Els centenars d'alumnes que tinc i he tingut en situació d'atur m'han fet veure la necessitat de poder afrontar el tema de la gestió del seu temps i el meu professor en productivitat personal David Torné (http://blog.davidtorne.com/) m'ha ajudat a descobrir eines que poden ser de gran utilitat.

Fruit d'una cosa i de l'altra, neix la idea d'escriure sobre el tema de la productivitat aplicada a persones que es troben sense feina.
Fins fa poc temps jo mateixa pensava que les eines de productivitat personal serveixen a les persones molt ocupades per aconseguir més eficàcia i eficiència en la gestió del temps. Avui, veig molt clar, que aquestes eines poden resultar claus per aquelles persones que estan en un moment de "no feina". 
I d'aquí ve la primera reflexió, el problema no està en la gestió del temps, sinó en la gestió de les activitats que fem en aquell temps. I els problemes no venen de si aprofitem poc o molt aquell temps, sinó de tenir més o menys clares les accions que hi volem fer. De vegades en volem fer massa i de vegades poques. Aprendre a decidir sobre les accions que volem fer, ens ajudarà a tenir més control sobre el nostre temps.

Sota l'etiqueta "si estàs a l'atur..." trobareu cada setmana una nova reflexió sobre productivitat.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada